måndag 15 mars 2010

detox kommer bli min död.

God morgon! Idag ska min detoxkur börja! inga cigg, kaffe, och alko i 2veckor... herre gud, vad fan har jag gett mig in på??!!!??´´?+´++00===????? Har redan hunnit göra lite morgon gymnasik!! och ska snart ner och göra nån spännande smothie!!!!
Recept

Det här behöver du:
2 knyppor gräs
1 msk bruna bönor
1 tsk linser
1dl avföring (hellst din egen)
en halv lime, pressa ut saften
och 3 msk arsenik
en nypa curry
50 mg laxeringsmedel
2 hårbollar från ditt husdjur
1/2 dl osaltade nötter
Så här gör du:
-Mixa allt med en mixerstav, och toppa med nötterna, men fin hacka dom (KOLLA ANONYM, JAG SKREV DOM) innan!

Servera genast, mums!


Sen ska jag ner på stan och handla en väldigt rolig matkasse, kanske smyg shoppa lite kläder också... och GÅ till min syster med min syster som bor i gottsunda. Adde, och Mikke ska också vandra med oss dit (mitt mecka). Fan vad synd att man inte kommer få röka på promenaden, detta kommer bli en PERS!
Hur många dagar ger ni mig? Jag gissar på att jag kommer tända min efterlängtade cigg på onsdag... men jag skall försöke att icke ge vika!

Wish me good luck!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar