söndag 14 mars 2010

what äm i sinking?!!11

yoyoyo emilia is in the blogg!!! he. har inte bloggat på ett tag, HAR NÄMLIGEN JOBBAT!!!!!!!! mycket. Vet ni vad!!!
1. imorgon är jag ledig första dagen på 7dagar, skönt va?!!!!?+´´´´
2. JAG SKA DETOXA MIG OCH IMORGON ÄR DAG ETT (ska sluta dricka kaffe, röka, dricka alko osv i 10 dagar) so wish me good luck. (ja, jag vet. själv plågeri, man kan nästan tro att jag är hjärtlös självplågande tyranosaurus rex som går emot sina instinkter och blir vegeterian).
3. har blivit så shopping beroende att jag börjat titta på GRÄSLIGA TANT SIDOR i ren desperation för att jag shoppat upp allt som finns på sidorna med fina kläder. Ni ska få se vilka kläder som är typiska för dessa "gräsliga tant sidor"


Bild1: Här ser vi en typisk tant-rumpa. Kvinnan på bilden tror att dessa är ytterst trendiga, och köper dem i tron om att det vart ett riktigt kap (kostar ca 599kr). vilket bara är sorligt, hon kommer att se minst 10 år äldre ut. Det ironiska är att kvinnan förmodligen inte ens är i klimakteriet, men saknar noll koll på vad som funkar just nu. Som en blind man som betalat pengar för att se stum film.



En till typsik bild på vad "dem gräsliga tant sidorna" har för utbud.


Sen när blev min blogg en modeblogg? pinsamt.
Okej kära läsare, här ska ni få se lite grejer jag handlat den senaste veckan... *10 min senare* jag hittade inte dem finaste sakerna? varför är dte så? vart är dem? NÅVÄL

r
eeeeh lägger jag verkligen upp saker jag köpt? har jag precis vaknat upp ur en blogg-psykos? Nu är jag sannerligen förvirrad. slutar lägga upp bilder nu... bara.. en.. till.. he nej skämta. Nu ska jag gå lägga mej och skämmas för att min blogg är så... he ja, HEJDÅ

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHA ditt cp, sluta shopa och kom hit. DU ÄR SKYLDIG MIG 1400!!!!!!

    SvaraRadera