onsdag 24 mars 2010

HELLO MY NAME IS BAMBOO, MISTER BLACK BAMBOO AND AJM VERY NICE! WANT A COOCKIE?

okej, bara ett inlägg till! bloggar ju så sällan att jag måste kompensera med 140 inlägg på raken insted...
igår när jag åkte buss satt jag mitt emot en svart man i 60 års åldern (relevant att nämna att han va nigger?) ops did i just juse the N word?
hur som helst började han att samtala med mig, konversationen löd så här:
-I smell fire, from the bus...
*jag tittar upp från min bok och ser vänligt på honom men lite oförstående*
-u nöw? fire, when it fire it coms... a smell... from the bus... SMOKE! yes it smells smoke, u feel smoke?
-noo... i dont smell smoke *börjar rodna*
-yes, it smells smoke from the bus *börjar skratta och säger ett skämt jag inte riktigt hinner upfatta*
-hehehahhahaha yes, right...
kände mig otrevlig som bokstavligen tryckte nyllet i min bok... måste jag vara så otroligt blyg och super svensk att jag inte ens vågar hålla en konversation med en trevlig man i max 5min?!!! han va bara genom trevlig.
sen när han gick av bussen sa han:
-goodbye nice lady, see yah. keep on riding your book
sen smajlade han snällt, och sen vände han sig om och vinkade till mig genom fönstret....
okej, det kanske lät lite pedofiliskt om jag vore 12, men han var verkligen super trevlig. bÖrjade nästan grina nu. MER SÅNT FOLK!!!!!

1 kommentar: