onsdag 17 mars 2010

dag3

Hej!
Den här veckan har jag vart ledig, men jag har endå gått upp innan klockan slagit 10 för att äta frukost. OVER AMISHÖZ!! Idag åt jag lite mango och osaltade nötter.
Sen när blev min blogg en hälso blogg?!!! pinsamt...
Jag känner mig som en mother fucking jävla zombie, jag vill ha kaffe och kedjeröka. jag rör mig som ett litet barn som precis lärt sig att gå... INTE NOG MED DET!! det känns som jag gått upp 40kg. GLOSSI GLOSSI!!!!!
gu vilket tråkigt inlägg...
J U S T E ! ! ! ! ! VET NI VAD JAG STOD EMOT IGÅR????
min syster som jag ska göra detta lilla projekt med, ringde mig och sa att hon skulle köpa cigaretter. DÅ kan man ju förstå att jag också väldigt gärna ville? MEN jag stod emot!
Sen var jag tvungen att åka till bälinge för min katt gick mig på nerverna (han har tagit det till en ny nivå om ens möjligt) och vad luktar det när jag kommer in genom dörren? JO! hamburgar talrik... min styvpappa hade köpt hamburgare och pommes från max,
vart otroligt bitter och höll på att börja gråta. men jag tog mig i kragen och började hacka min jävla sallad... OFTA OFTA OFTA!!!! hej självdiciplin. ska aldrig mer tvivla på mig själv!! I CAN DO ENYTHING!!! nu ska jag gå jogga!! CIAO
Så här snygg ska jag bli om några veckor... he. DÅ KOMME RINTE ALLT HA VART FÖRJÄVEZ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar