fredag 5 mars 2010

tillägnat åt Linda Bjerknezzzzz Milovic

JUSTE nr2. I söndags var jag på ett SUPER USELT humör. Nämnde det i ett tidigare inlägg om jag inte minns helt fel. Min pappa och syster skulle hämta mig innan jobbet som vanligt, men dem kom inte i tid!!!!!!!!!11 min pappa som nyligen blivit "hej-jag-är-fröken ur-kommer-alltid-i-korrekt-tid-om-inte-tidigare" KOM INTE I TID. jag väntade i 15 minuter i den 189minus grader och känner hur jag börjar sakta men säkert frysa fast i marken. DÅ KOMMER HAN TILL SLUT, men! från det motsatta hållet. (fel håll). och när jag sätter mig i bilen frågar jag vart min syrra är, han svarar stressat och seriöst att hon ramlade precis innan hon skulle in i bilen och bröt benen, så han va tvungen att skjutsa henne till akuten. jag får genast ångest eftersom jag skickat 1559394000 miljoner sms om att jag skulle döda henne och pappa om dem glömt mig osv. Så där sitter jag lite chokad, men när jag kommer på att jag kommer få måla på hennes gips blir jag lyrisk. sen kom jag på att jag även idag kanske blir tvungen att jobba ihop med min ÜBER jobbiga kusin blir jag snabbt svårt deprimerad. när jag några minuter senare kliver ut ur bilen, och ska ner i kulvert ser jag att det sitter några tjejer och väntar på att bli insläppta. men chefens dotter som ag är, kan jag koden och klickade omsorgsfullt in den. men det går inte. jag hör då ett fult jävla hånflin bakom mig, och ser att det är min syster. jag blir chockad och undrar hur det är med benet, men hon idiot förklarar mig och säger att det endast var ett spratt. jag blir rosenrasande, och min irritation triggas upp. när jag sedan undrar varför koden inte fungerar har hon tydligen med sina cp fingrar tryckt in fel kod och fuckat upp hela grejen. ÄRT HJÄRNA. men dte va lungt, min coola pappa hade nyckeln och låste upp dörren eller något, aa jag vet inte var inte där just då men jag kan tänka mej att dte va så. aja, what ever måste festa nu!! PUSS


(kul historia va`? :)) ................................................ Linda, deT är bara du som kommer orka läsa det där!!! kanske Frida för att hon känner sig tvingad, men nåväl. ska man anmäla sej till en bloggkurs? typ 50 poäng? så kanske man kan få ett kårlegg också... JACKPOTT

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAA jag skrattar!!!!!! läste faktiskt hela trots att jag inte kände mig tvungen :)))))))) saknar dig min kärlek
    MVH Frida

    SvaraRadera