måndag 29 mars 2010

caca betyder bajs på spanska, OCH finska! titta vad jag kan

hej o hoj ska vi ha skoj? (fy fan vad ugly, did i just wrajt that? *skrattar högt*)
idag har jag jobbat på... iss!!!! (tänkte lägga upp en as stor iss-logga men kom på att om nån på jobbet googlar iss så kanske min blogg kommer upp... gud förbjude! ånej nu kanske min blogg endå kommer uppp för att jag skriver iss?!!! what have i done. men jag orkar inte radera, sudda eller hur man säger för jag har redan skriver så mkt... eller som gordon ramsay skulle säga, iss on blog, 2sek DONE!). vaaaart var vi nu då... hmm juste! iss! jag jobbade idag, dock bara 4timmar! det var otroligt befriande! vad som var mindre befriande var att en viss team ledare gav mig och min syster arbete som KNAPPST var ett 4timmars område. det är sånt här som gör att jag vill utbilda mig till läkare!!!!!!!!! eller något annat väldigt... fiffigt.

nej vet ni vad ni ska få! *fanfar* dagens! det var ett tag sen nu. okej, dagens...

  1. dagens är det här ett skämt: en kille som va otrogen mot mig har blockat mig på fejjan. jag som tog bort honom, men jag ville bara se hur mycket han växt på bredden (om det nu ens längre var möjligt?). sen skulle jag bara kolla hur det var läget med en annan karl som vart lite förtjust i mig, men han har tagit bort mig och blockat mig också när jag sa att jag inte hyste samma kännslor för honom.
  2. dagens vardags lyx: 3 (inbundna) böcker för 90kr och min byxdress jag diggar skarpt
  3. dagens jag önskar klockan var...: 20.00 TOP MODEL SESÅNG 13 BÖRJAR IKVÄLL. dont miss it.
  4. dagens tanke: gå ut på onsdag och ha skit roligt? ja, jag tror fan det. nämligen ledig på torsdag och alla får lov! lets boka någe.
  5. dagens konfeshön: det är jag som är sveriges nya multi miljonär...

2 kommentarer:

  1. jag som tog bort honom, men jag ville bara se hur mycket han växt på bredden (om det nu ens längre var möjligt?).

    HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAAAAAAG HAR DET! (I) vi stalkar hans nya tjej på facebook och beter oss som hans psykoex gjorde!

    SvaraRadera