onsdag 24 mars 2010

dag 10

yo. jag fuskar med en dag nu. jag dricker kaffe (!!!!!!!!!!!!!!!!) och gissa vad det smakar? -PITT. hur kunde jag göra såhär mot mig själv? hur kunde jag sluta med kaffe i 9 och en halv dag för att bli nyttig? bull shit säger jag att det är. en sak jag inte gjort är att ha rökt dock. eller jag har rökt, men som mest 2cigg om dagen. men jag har inte köpt cigg!!!!!! och inte druckit. funderar på köpa en flaska vin idag också. och en limpa. unna? ledig imorrn jue.
Idag köpte jag en förtjusande jacka för 50pix, och en ljuvlig foxy miss mama blus för 45 svenska riksdaler. strax därefter fick jag ett sms om att mitt hm paket kommit. det kostar host 2... harkel 2058kr... tror ni jag har dem cashen nej. jag glömde visst bort att jag inte var miljonär.
nu frågade min syster om jag inte kunde designa hennes bröllops klänning, kul va? :) kul! :D
nej vet ni vad, nu ska jag gå köpa cigg. yes yes yes. ånej nu fick jag ångets för att jorden ska gå under 2012. :(
såhär ser inte min blus ut. min är ljusblå och fin. men den har en nästan likadan volang grej.
pusshej livah pastejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar