måndag 1 mars 2010

valium



Hej hej allesammans! Jag mår super illa, så hungrig att jag storknar. Elis har härjat hela natten (måste verkligen sluta blogga om min katt, det här börjar ju lika en pussi blogg...he). Ska ta ett sms lån så jag har råd att kastrera honom, och kanske köpa något slags katt-valium, min lycka vore total om veterinären även skulle råka ha nya piller från Colombia (som hon OFC har under disken och bara säljer till väldigt få kunder)-----> (har inte hunnit bli lagliga i Sverige) mot katt-diarré, dem skulle vara så extrema att katten aldrig mer skulle kunna bajsa, och till slut skulle katten (i mitt fall, elis) explodera i en bajs-Hiroshima. Bilden ovan: Elis när han gör det han är bäst på. klösa upp köttsår med klorna. Det han är bäst på är att sprutlackera.

Jag va ju på middagsbjudning i lördags, men jag ska först blogga om det när jag får bilderna så jag kan lägga upp lite och visa, det blir nog ett roligare inlägg va kära läsare?

Idag jobbar jag inte, vill ni veta varför? -JO! för att jag ska gå på klassisk kinesisk helkropps massage i 60min. skönt va? Det tycker minsann jag. Jag ska gå med min syster som även är min bästa vän! kul va? Ganska praktiskt, lite 2 in 1 om ni förstår vad jag menar. Min ljuvliga syster -------------------------------->
Ni kanske undrar varför hon bara fick vara med på en liten bild, och det är för att jag ville se hur det ser ut + att jag bara ville latcha med bloggen. nåväl.
Jag hade något roligt att skriva om, men jag minns inte.... KUL.
Igår shoppade jag igen, jag måste spärra alla dem där satans sidorna. jag la till två saker på en beställning jag gjorde för några dagar sen....
Fina va? Eller ni behöver inte tycka det GIVETVIS, but i lajk them. he, klänningen kostar faktiskt bara 79,50 så det äre nog värt!!!!1!!!! ehehehee. Nu måste jag gå, för att jag ska på massage, luncha på stan och kanske köpa lite förnödenheter som en ny tröja och skor... he KYSS

3 kommentarer:

  1. Du glömde nämna dina blommiga tights och komplimangen du fick för dem! ;)

    SvaraRadera
  2. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    /slida

    SvaraRadera
  3. uppdatera my love
    /slidan

    SvaraRadera