torsdag 18 mars 2010

dag4

hej!!! fortfarande nikotin, koffein och alko fri!!! OCH jag vägde mig nyss, HAR GÅTT NER GANSKA MYCKET I VIKT!!!!!!!!!!!! R E D A N . Helt sjukt, jag har satt klockan på 9 varje morgon sen måndags för få snoza till 10 för då ska jag ha ätit frukost. men idag tänkte jag unna mig få sova hur länge jag vill, efter som jag kommer jobba fre-söndag och börja klockan 6. MEN JAG VAKNADE kl 9 SUPER PIGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är det så att rutiner faktiskt funkar?!!!
Känner mig lyrisk och jag inbillar att jag mår bra och är pigg, whatta hell is that?!! ELLER ÄR DET KANSKE SÅ? jisses känns som hela jag går i ultrapid, måste lugna mig lite...
GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN! hoppas jag får en riktig kick ass mage så man kan ha kortare tröjor, gu vad det skulle vara glosssiGLOSSI!!
puss se yah dont wanna be yah! (ush, varför skriver jag så? känns så otrevligt...) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar