lördag 6 mars 2010

Kära Limola

Ja, jag älskar dig med Linda. Det är väl klart!!!! lika självklart som att det är mörkt på naten och ljust på dan. sorry att jag glömde dig på fylle listan igår, måste ha skadat ditt ego... men ja, jag älskar dig med!!!!! och sandra, och johannes, och andrez... HAHAHAH OJ, jag höll på glömma evelina... sen älskar jag emelie, julia, emanuel, pappa, mamma, adde, hmmm... det måste finnas några fler jag älskar? ost, elis ibland, chips med dipp, peperoni, fetaost, pepparbiff, salt och sol och strand! alkohol för tusan, hur kunde jag glömma min stora kärlek?
Men! en snäll sak min snälla storasyster linda (som jag älskar väldigt mycket) gjorde är: ska få 3starköl an ná. OCH en flaska vin. snällt va? :)

Igår satt jag, mikke, erry, och petter hemma hos mej och hade gruppsex. nej, nu ljög jag. (eller?) haha jo jag skäma... he. vi drack öl, vin, och sprit. sen gick vi till petter. jag, mikke, petter, erry och mitt alterego ballerinan gick på den super hala vägen och babblade om allt mellan himmel och jord. mitt alterego ballerinan, rammlade på sitt magra ballerina arsle 2ggr. mitt arsle är väldigt ömt. oj, jag menar mitt alterego ballerinans arsle är ömt. sen däckade jag hemma. inte lätt att alltid vara alert! därför ska jag kanske göra ett nytt försök ikväll. eller vem försöker jag lura? därför ska jag göra ett nytt försök ikväll. hejdå, xöu xöu

1 kommentar: