lördag 27 mars 2010

jag har stulit en bilden av elina, och det är ett brott hoppas hon förlåter mej

Hej hopp gummi snopp! nu är jag i bälinge på middag, min morfar har komit ända från finland för att ge mej en miljon och en älg! nej jag skämta. men jag fick skit mycket godis och en kram. jag har ätit jätte mycket mat. jag är så mätt att jag vill dö.
igår var en rolig kväll! elina kom hem till mej och lagade super god mat som såg riktigt rolig ut! den smakade riktigt roligt också! det va super mysigt och kul. sen va vi sofistikerade och drack kaffe med kaluha (ja, din kaluha eric 1000 tack!!!!!!!!!!!he). efter det åkte vi ner på stan för att äga, rättare sagt orange, men orange ägde oss då det bara va 2 pers där. och dem satt och hånglade i soffan. så elina och jag gjorde dte bästa av sitvationen och dansdae järnet på golvet endå! dj:en måste ha kännt sig misslyckad. vi ville höra brittan men åsnan spelade bara sån där modern dunk dunk. trist. sen gick vi till williams. (varför skriver jag ner hela gårdagen så här detaljerat? moget.). julia emma och sofie va där!!!!!!!!! shallas var åter igen förenad. sen minns jag faktiskt inte mer. synd va? :(ja, jag tycker det i alla fall. om inte jag vore så pitt mätt skulle jag vilja åka ner på stan och dricka öl igen. men jag ska nog bara vara hemma och sova. juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee man måste ju vrida klockan fram en timme. k l i t t a . aja what ever, i will survive. nu ska jag lyssna på abba och titta på en film som heter magdalena systrarna. eller ´nej, jag lyssnar nog på abba först och sen tittar jag på filmen... ja, så gör vi!
besos y embrasos! ciao bella!
såhär såg jag förresten ut igår. mycket glitter och glamour. synd att det inte finns en bild på elina bara :(. observera maten, och mina fina te-koppar jag fick av min bror i julklapp!
fina va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar