söndag 14 mars 2010

EHEHEHEHE.... jag behöver chips och stark hostmedicin

HE JUSTE jag kanske ska berätta vad jag gjorde i helgen...
i fredags var jag på kalas. dte va faktiskt kul! jag va med elina, och vi bestämmde 5-kant med några boys... men sen blev vi utslängda från kalas, minns inte orsak riktigt...
SÅ!! vi gick till pictures?+?+++ (stavning??) där jag träffade några issare som satt vid samma bord som vi skulle sitta vid. HERRE GUD. jag vill aldrig mer gå till jobbet. vet inte riktigt vad jag sa, men jag har ett hum.
Jag gjorde en fuling som alltid, och drog sen bara utan att ta farväl. tog taxin till min syster (hade inga busspengar, och visste att dem hade pizza hemma). Frågade alla taxishaffisar frenetiskt om dem kunde ta mitt legg som låne-korts-grej-till dagen efter så kunde jag betala då. (blev inspirerad efter en jävligt rolig peruk afton med frida-incident).
läste precis genom inlägget nu, fattar INGENTING av vad jag skrivit. synd att jag inte orkar skriva om så att man begriper :/ u will just have 2 live with that (no som ens orkar läsa hit).
aja, en man med okänt ursprung skjutsade hem mig i alla fall. till min besvikelse hade min syster ingen pizza, men jag åt upp deras kyckling istället.
Dagen efter var jag fitt bakfull, och jobbet var en PÄRS. var till och med full. tur att jag lärt mig dölja´t.
Får jag bara berätta att jag även gav mitt mobil nummer till 2 hemlösa kvinnor från rumänien med ett småbarn och sa att dem kunde få bo hos mig i några nätter istället för i ett garage tills det blir varmt? oh yes i did. Ni vet dem dragspelande spelande-kvinnorna på stan... om jag skulle bo i ett eget hus, och dem ringde upp mej (och jag vågade svara) så skulle jag faktiskt dem låta bo hos mej. men nu när jag bor i en liten 2a med en katt från dödsriket så lämpar det inte sig. Sen att min hyresvärd är en bitter, gammal man, som är svartsjuk på min ungdom och mitt sätt att leva (LOL) gör det hela inte mycket lättare!!!!!! en annan gång, i ett annat liv helt enkelt! CIAO chikas y chikos.

GUUU vad läskigt att ha en blogg. tänk om nån som inte får läsa den här gör det? känner mig som en bov som måste gömma sig från en riktigt duktig internet polis. scary.
now bye bye, with love. Twiggy.

3 kommentarer:

  1. Men guuuuuuuuud... Du är ju fan helt jävla... Underbar (???) Me gusta mutchos! Ha ha ha! Jävla avdankade ****! Du lever så som jag tänker... Helt fucking iddiotiskt!
    Bye bye putti poo!

    SvaraRadera
  2. Sluta skriva "DEM" och skriv dom istället

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHA du har verkligen ett hjärta av guld <3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera