fredag 19 mars 2010

alice är ett fint namn fast jag kände en mongo alice när jag va liten

Nu har jag som alla andra också sett Alice i underlandet. i love it! den var ljuvlig, och åh, och allt himmelskt! är riktigt förtjust, but who cän blame me? its a burton movie!
Innan bion har jag vart och jobbat, som vanligt hände det en rad komiska incidenter på varandra. en ganska smickrande av dem var att jag aldrig har smink på jobbet, men jag skulle fika med en väldigt god vän som heter Julia Simon så jag sminkade mig innan fikat efter jag slutat. INGEN kände igen mig när jag skulle gå och sa "hej då! trevlig helg" i falsett. och när jag gav dem en menande blick "hej så jävla ugly är jag inte utan smink men tydligen efter som dina blinda ögon inte kan känna igen mig"...he. POÄNGEN VAR att det var två karlar som mini visslade, öppnade dörren, och bugade när jag kom. självförtroende bost kallar jag det. sen fikade jag som sagt med julia, dte var mysigt. jag hade en sån grov snebena idag att den vart spårad för 15cm sedan. kan ni ens tänka er vart på skallen den ligger då?
sen träffade jag mikke och hanns ljuvliga syster ylva som jag gick på bio med. it was rilly najz. nu ska jag hem och sova, ska ju faktiskt jobba imorrn... NEJ jag ska läsa, köpte lite böcker. inte för att jag tänker berätta vilka.

dagens "ditt fel att du kommer fisa som ett djur och bajsa sten emilia": köpte 1/2kg naturgodis och åt upp det inom loppet av 30min. och då har jag även ätit nötter till lunch. mellis. och frukost. love nuts. im going mad in nuts! ajm going nuts!
dagens jag är så lycklig: jobb+mysfika+bok shopping+springa på elina+bio+läsning+fredag utan alko= riktigt mysig vardagslyx

hejdå alla monky lovers. puss!
ps. så dumt när man råkar skriva piss istället för puss
ps2. så dumt att inte jag har rygglångt hår
ps3. önskar att jag kunde flyga
ps4. skulle dö av lycka om elis inte bajsat på golvet (2cm från kattlådan) whats the deal, missar hanns anus sanden i lådan eller vill han bara göra en snuskig tonårs revolt?
ps5. jag har inte druckit kaffe eller alko sen söndags. tog 3blås cigg igår kväll, men alla råkar väl synda ibland? har hur som helst inte köpt cigg, och känner mig inte särskilt frestad konstigt nog. mys. och fresht.
ps6. nu slutar ag blogga på riktigt, godnatt och ha en trevlig afton alla läsare (typ, johannes och frida...) piss

3 kommentarer: