tisdag 16 mars 2010

dag 2.

Halloj!
Igår rökte jag inte fast alla mina instinkter sa att jag skulle. jag stod emot, wow! och inget kaffe har jag druckit heller. amejsing. nu till frukost sitter jag och tuggar på mitt äpple och dricker mitt röda te utan smak, och koffein. idag får jag lön så jag ska gå köpa lite nötter, pruttar, bönor, linser, yoghurt osv. och igår GICK jag, mikke, och linda hem från stan till gottsunda. inte rört mig en endaste onödig meter på år och dar så jag fick ju helt klart skylla mig själv när jag började krampa och hallucinera efter ett tag. just nu känner jag mig som en zombie som går på autopilot. jag behöver mitt kaffe, och i alla fall min morgon smoke. NEJ! nu ska jag dricka 47liter vatten, och sen gå på jogging tur. kanske hinner åka till gymmet efter krubb-shoppingen också!
Bonjour!!!Känner mig lika stressad som den lilla söta hunden under stolen som inser att det sitter 200 pannor ovanför henne/honom.

för övrigt drömde jag inatt att min katt elis bajsade så mycket i min säng att jag vaknade helt kletig av avföring. sen när jag tvättat allt i min dusch så skulle jag äta frukost, så jag öppnade min peparoniburk i harmoni, men när jag skruvat upp locket upptäckte jag till min fasa att hela burken var fylld med katt diarré....

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHHAAAAAAAAA DIN DRÖM JAG DÖR! jag älskar dig

    SvaraRadera